dinsdag 25 januari 2011

Kennel training voor de vliegreis...

Vandaag hebben we de kennel-training weer opgepakt, na 4 weken vakantie. Ik heb Butters van pup af aan geprobeerd de bench aan te leren, maar hij raakte totaal in paniek, zodra het deurtje dicht ging. Aangezien het toen niet noodzakelijk was om hem per se in de bench te hebben, hij heeft immers nooit gesloopt, heb ik het niet echt doorgezet. Maar nu moet hij volgende week natuurlijk minstens 24 uur in de kennel in het vliegtuig, dus moet hij er toch maar aan geloven...
Vanochtend heeft Butters er ruim een half uur in geslapen en vanavond weer, met het deurtje dicht zelfs! Jippie! Eindelijk resultaat, hij ligt nu al bijna drie kwartier zo te slapen...





Butters en zijn obsessie met sokken en schoenen...
Het was ZOOO warm vandaag, maar 's avonds toch even een balletje gegooid in de tuin...



1 opmerking:

  1. Hoi Butters!

    Wat knap van je dat je in de bench gaat. Daar is ook niks engs aan, gewoon lekker slapen en voor je het weet ben je in Nederland.
    Weet je al of je volgende week samen met Criz meevliegt? Ik hoop het wel, want ik ga donderdag natuurlijk meteen op visite bij Criz en dan kan ik ook gezellig met jou knuffelen! Kun je al wel een beetje Nederlands of alleen Engels?

    Tot volgende week!
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen